Friday, June 5, 2009

Apa masalahnya sekarang?? Aku sedih sangat!!

Huh.. aku tak tahu apa salah aku.. patutlah dia senyap je selama ni.. aku rasa ada kena mengena dengan seorang lelaki yang pernah muncul dalam hidup aku suatu masa dahulu.. tiba-tiba aku rasa sedih.. macam aku ada buat salah pula.. tapi aku rasa better aku tak payah kacau dia lagi buat selama-lamanya... aku tak tahu apa salah aku pada dia.. dia pun tak bagi tahu aku. tiba-tiba dia senyap.. message aku pun dia tak reply... aku tanya result SPM dia pun dia tak reply.. whatever it is, aku tak nak libatkan diri aku dalam apa2 masalah antara dia dan lelaki tu.. aku rasa ada kena mengena dengan lelaki tu.. kenapa tiba2 dia jadi macam tu?? for some reasons but she didn't tell me what the reasons is.. dahlah.. just forget her.. I don't want to trouble myself..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner