Sunday, July 5, 2009

I'm not in the mood!

Hari ni sampai awal sikit sebab aku keluar awal.. tapi lapar ar.. tak makan dulu dekat rumah.. aku dah sampai sini, baru abang faizal nak offer hantar aku. Hari selasa ni ada quiz… aku dah baca tapi tak tahu apa yang aku baca sebenarnya..nak buat assignment pun macam malas je rasanya.. takde mood ar hari ni… aku rasa macam bosan pula dengan dia.. hm.. dia tak bersalah apa2 dengan aku sebenarnya.. aku call dia and dia call aku balik. Cakap dgn dia pun, aku yang menyakitkan hati. aku ni je yang bermasalah.. bunga pun macam tak ceria dah. ikut mood aku kot. haha!! rasa macam nak marah orang je tapi aku kalau bengang pun tak menyusahkan orang macam budak tu. Angin tak tentu pasal!! tapi kalau orang yang bagi masalah, lagi sakit kepala aku! tengok jelah macam mana. Aku memang malas nak fikir. Semua menyakitkan kepala otak aku. Discussion tak buat hari ni. Syaera penat pergi Ulu Bendul..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner