Tuesday, October 6, 2009

First day as "baby sitter"

Haha!! macam jadi suri rumah tangga pula aku hari ni... duduk rumah kakak dekat USJ 16. takpe juga.. yang penting boleh on9! haha! kena jaga anak buah. x banyak karenah. letih nak menjawab je.. banyak sangat soalan dia. lepas tu takut pula tu. aku mandi pun dia berdiri dekat luar pintu. and she keep on shouting, cepatlah.. siang2 pun nak takut.. apa daaa.. masa aku tengah masak, dia sibuk tanya itu ar ini ar.. nak belajar masak agaknya. letih aku nak menjawab. dia demam hari ni tapi lepas dah bagi ubat, alhamdulillah ok.. lepas bangun subuh terus tak tidur. lipat kain, basuh kain, sidai kain, kemas rumah and masak then kena suap dia makan.. menu untuk hari ini ada 3 jenis.. sedap juga aku masak.. masuk bakul angkat sendiri.. keh3x!
Menu hari ini:-



Sup ayam + ubi kentang + fish ball


sayur : babycorn + asparagus + capsicum + fish ball


telur dadar

1 Feedbacks:

yana said...

nnt auntie yana temankn ain eh? makcik jht.. =P auntie yana baek.. =)

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner