Wednesday, November 25, 2009

Balik cuti!!!

Minggu ni kelas BLM takde tapi tak relax pun.. banyak kerja nak kena buta.. semua subjek dah ada assignment. tak tahu nak capai yang mana satu but alhamdulillah aku berjaya managed yang termampu.. BLM ar yang berat sikit.. kena buat case report.. pasal snatch theft aku tu dah siap ar draft dia. tinggal nak tunjuk madam je next week.. GPL 2 dah dapat case.. dua case pula tu.. problem solving lagi.. buat satu2, so tak pening kepala.. hari ni dah balik rumah.. balik cuti raya.. tapi takde ar raya sangat pun.. kerja banyak. hari ni hantar yana balik.. ulu yam tu!! first time ni jalan jauh2 bukan dengan family.. alhamdulillah.. selamat sampai.. half2.. aisha and yaan bawa.. nak harapkan aku takdelah jawapannya.. aku hanya mampu diperli oleh budak dua orang tu. ish2!! tak patut tau.. aku memang takde mood.. sambungan daripada minggu lepas.. tapi hari ni rasa macam dah ok.. harap2lah.. aku harap ia akan berterusan sampai bila2.. setiap kegembiraan akan ada kesedihan and begitu juga sebaliknya.. apa yang aku mampu cakap sekarang, alhamdulillah.. aku bahagia.. kat sini aku attach pics kita orang on the way pergi rumah yana. bergambar kat waterfall.. capub!!





p/s: mekasih ye yana tlg amik gambar.. huhu

1 Feedbacks:

aisHa_HumaiRa said...

hohohoho...ehem2...

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner