Wednesday, November 18, 2009

“LOST” week..

Aku tak tahu kenapa dengan aku since last Sunday sebelum nak balik Nilai.. apa yang tak kena dengan aku sebenarnya pun aku tak tahu.. aku rasa tak sedap hati.. berdebar.. takut and senang je aku menangis.. takde pula benda yang aku nak takutkan.. aku takde masalah.. aku ingat takut masa nak balik Nilai tapi dah sampai Nilai aku still takut lagi.. sampai saat ni juga.. aku rasa macam nak pergi dekat padang MPN, nak menjerit sekuat hati! Apalah yang dalam fikiran aku sebenarnya?? Apa yang mengganggu fikiran aku?? Aku dah solat, baca qur’an, baca yasin, dah zikir banyak2 tapi aku still tak dapat jawapan.. tapi semalam something happened.. unexpected.. aku tak tahu adakah sebab tu aku jadi macam ni since last Sunday.. macam ada something yang akan jadi tapi aku tak tahu apa dia.. kenapa dia mesti nak muncul balik?? Dah takde apa2 dengan budak tu, dia buat hal, baru nak cari aku balik.. nak tanya khabar aku.. macam bodoh je!! And sorrylah aku nak kawan dengan dia balik.. go to hell ar!! Ingat senang2 aku nak maafkan kau.. aku ingat dia dah lenyap dari hidup aku.. aku tak perlu fikir pasal dia lagi tapi tiba2 sekarang dia muncul balik.. entahlah.. aku dah malas nak fikir.. aku tak perlukan kawan macam dia.. lebih baik aku fikir pasal hidup aku sekarang ni.. happy tanpa orang macam dia.. and perhaps kebahagiaan akan menanti buat aku.. tapi aku tak kisah kalau tak dapat apa yang aku inginkan.. bukan semua yang kita nak, kita akan dapat.. hanya Allah je yang tahu.. terima qada’ dan qadar daripada Allah.. kalau “dia” yang baru ni terbaik buat aku, aku terima.. Alhamdulillah.. “dia” mengajar aku untuk menjadi seorang yang penyabar.. bersabar untuk berhadapan dengan orang yang sensitive seperti dia..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner