Thursday, November 19, 2009

Mid Valley time!!

VIVA forever hantar aku, sarah and Sheila sampai komuter.. mekasih ye humaira! (dalam nada yang lembut) Gediks ar pula panggil kau humairakan.. yelah.. kan aku nak jadi seorang yang lemah lembut.. keh3x!! nasib kita orang baik pula dua minggu ni.. sampai je train terus ada.. tak payah buang masa nak tunggu2.. then kita orang pergi Mid.. Sheila and Sarah cari baju.. aku cari lens solution. Tak plan pun nak beli apa2.. esok macam biasa.. port lepak aku… aku malas nak keluar sebenarnya tapi ada je assignment yang nak kena buat tiap2 minggu. Mdm pula nak hantar assignment through e-mail.. we had our brunch kat Domino.. tak pernah pula aku makan domino pizza.. bolehlah tahan.. I’m full!! Soup boleh refill.. nak refill apanya.. yang ada pun tak tertelan.. mengah dah perut aku ni.. then mencapub ar tiga orang… pose paling “sexy”!! susah tu nak buat pose macam tu..:D



0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner