Friday, November 13, 2009

Third week in Nilai

Pose blog ikut minggu ar senang.. busy gila ar sem ni.. minggu ni kerja banyak juga tapi takde ar macam minggu lepas.. minggu “penderaan” mental.. kah3x!! dahlah aku demam minggu ni.. selesema.. demam balik2.. kerja yang Mdm Bad bagi minggu lepas dah selesai. Just discuss in class.. tak masuk yang lima markah lagi. Mdm nak buat cara lain. masuk kelas Law & Soc Mdm Waheeda buat kelakar je.. dia questioned everyone of us pasal cerita dekat paper.. letih juga nak perah otak aku ni balik apa yang aku baca.. dahlah baca paper Star.. BI aku takde ar ok sangat.. minggu depan kalau dia tanya nak cakap pasal apa pula ye?? Library quiz dah buat.. agak susah ar.. nak cari dekat lexis nexis.. bapak ar! Dekat 3 jam nak cari case, article and statute. Public speaking sepatutnya buat last Wednesday tapi ainol and Sheila je yang sempat. Itu pun volunteer. Memang gempak ar diorang buat.. aku yang nak volunteer pun, tak jadi.. heheh!! Poyo je!! Hafal bukan main beriya lagi.. sepuluh kali bagi salam.. hahah!!! Nanti kena buat juga.. dahlah pasal earth.. cerita pasal landslide, flood… hot issues!! Semalam sebelum balik, pergi library dulu. Buat kerja BLM.. tengok macam banyak tapi Alhamdulillah.. selesai juga.. starting from 23.11.09 Mdm Mar takde 2 minggu.. tak tahulah dia pergi mana.. kena ganti kelas untuk 8 jam! Gila wooo!! balik aku turun dekat KL Sentral.. pergi makan KFC.. macam terliur pula tengok iklan dalam paper.. ish2!! Terpengaruh betul! Aku msg Faizal, jumpa dia dekat KFC.. dia ada kelas.. dapat ar jumpa dia dalam 20 minit.. macam hensem pula aku tengok kawan aku sorang tu.. maybe dress up dia kot.. aku cakap macam tu, mulalah dia perasan! Sengal je!! Yang aku paling tak suka, SC dah start.. next week!! Dahlah fasi lain.. hm.. tak beshnya.. bilalah dia nak buat agaknya… jangan ar buat hari khamis, jumaat or sabtu.. hehe!! Aku nak balik!!! Lupa plak nak cakap, last Wednesday pergi Giant.. tak rancang pun.. nak ganti biskut Bira yang kita orang melantak.. tapi dia tak nak so subsidi untuk semua orang la.. mekasih ya!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner