Saturday, December 12, 2009

Kenduri birthday bulan 12


Cake for my mum

Cake for aliff yang nakal
Ramai gila yang lahir bulan 12.. ramai jugalah family aku yang lahir bulan 12.. aku je tersesat sikit bulan satu.. dah ar tengah bulan.. tak syok!! Hari ni celebrate birthday mak & aliff.. mak aku 12.12 and aliff, anak buah aku 08.12.. kira celebrate sekali ar.. 04.12 hari tu birthday kakak aku no. 2. Hujung bulan ni pula birthday kakak aku no.3.. and abg ipar aku no. 1 & 3.. berderet2.. tapi tak besh!! Lahir bulan satu juga best!! Rasa tua sikit. Kui3x!! anak buah aku tu, aku tak bagi apa2. Tak payah bagi apa2 pun. Dalam kepala otak dia, mainan je. Takde benda lain.. kalau AUNTY YANA nak belikan, belikan PSP untuk anak buah kesayangan AUNTY YANA tu yer?? Eden tak sanggup nak beli!! Baik aku beli untuk aku sendiri daripada beli untuk dia.. untuk mak aku pula, aku tak bagi apa2.. last year, aku bagi cake tiramisu.. hadiah yang paling berharga adalah ingat birthday mak aku.. akulah orang pertama yang wish. Huhu!! The valuable gift from me. Keh3x!!

p/s: Cakes sponsored by PrincessAtizus

1 Feedbacks:

yana said...

alahai.. auntie yana udah jatuh miskin.. psp pasar mlm bleh la, ok x aliff?

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner