Thursday, December 3, 2009

Setiap kali kita happy, pasti akan sedih..

Itulah lumrah dalam kehidupan.. setiap kali kita happy, pasti akan diakhiri dengan kesedihan.. unpredicted! oleh itu, orang cakap jangan terlalu happy sebab kemudian kita akan menangis.. sabar jelah... tak semua orang suka tengok kita happy.. bukan semua orang yang memahami kita... ini dah biasa bagi aku... bagi kawan2 aku yang tak pernah merasa, sabar jelah.. itu je yang mampu aku ungkapkan.. kita buat je apa yang boleh buat kita happy.. lupakan segala kesedihan... manusia ni susah nak dijangkakan.. datang tanpa diminta.. pergi tanpa diduga.. aku tak faham kenapa mesti macam ni.. kenapa "dear" mesti nak call aku semata2 untuk bagi tahu pasal hal yang aku rasa dia tak patut bagi tahu.. aku tahu, hal tu memang serius tapi untuk apa cari aku?? bagi tahu tentang tu?? macam aku ni ape jer.. I just wanna think about my exams next week.. masing2 call aku, balik ke tak minggu ni.. aku tak tahu!! sekarang pun aku masih dalam dilemma.. duduk dekat sini pun... fuh.. tak tahulah.. study pun tak lagi ni... dugaan...
Hatiku rasa bahagia
Pabila kau bersama
Tiada gundah gulana
Merosak hati kita
Mari kita berganding dengan tangan
Jauhkan segala peperangan
Kita cipta irama
Di dalam melodinya
Kita nyanyi bersama
Lebih baik cinta daripada benci..
Lebih baik setia dari iri hati…
Menyanyi dan menari sesuka hati…
Janji kita!!…………………. Happy!!
Lebih baik cinta daripada benci..
Lebih baik setia dari iri hati…
Menyanyi dan menari sesuka hati…
Janji kita!!…………………. Happy!!
Hakikat dia sementara saja
Kembalikan ke waktunya
Lebih baik cinta daripada benci..
Lebih baik setia dari iri hati…
Menyanyi dan menari sesuka hati…
Janji kita!!…………………. Happy!!
Lebih baik cinta daripada benci..
Lebih baik setia dari iri hati…
Menyanyi dan menari sesuka hati…
Janji kita!!…………………. Happy!!
Hakikat dia sementara saja
Kembalikan ke waktunya

1 Feedbacks:

Unknown said...

just tenang dear . .
ta moha r serabot . .
kayh2 . ?

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner