Friday, January 8, 2010

Jadi "jaga" dalam bilik sendiri

Ape kena entah dengan aku malam tadi.. dah masuk bilik pukul 12 lebey.. tapi macam tak boleh tidur pula.. yela kot. sebelum tu aku minum mocha. nak tidur tak boleh tidur.. sampai pukul 2 lebey dah.. then aku pergi dapur buat air kopiko.. dahlah tak buka lagi. aku main ambil je.. haha!! untuk mengelak daripada mengantuk. then dah bosan tahap cipan, aku buka lap top dengar lagu and tiba2 teringat nak buat misi2 aku.. mamang cun ah!! tak mengantuk langsung! then aku tidur pukul 7.00am.. haha!! hujan pula tu.. pukul 9.40am baru aku bangun.. itu pun mak kejut suruh breakfast.. and macam biasa ar hari ni.. dekat port biasa.. hm.. aku risau dengan hidung aku ni.. rasa macam makin tak betul pula aku rasa.. semua bermasalah... mata sakit.. sebab lens kot tapi dah pakai lens baru dah.. nak pakai spec rasa tak selesa sebab hidung aku ni ar. perut pula sakit.. bibir selalu pecah2.. telinga pula sakit effect daripada hidung ar.. dugaan....

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner