Wednesday, January 6, 2010

Rasa macam nak mati jer hari ni..

Huh!!! hari penat sedunia... rasa macam nak pengsan dah aku rasa.. buat note GPL2... dahlah banyak.. biar susah2 dulu.. nanti nak exam, senang.. baca je terus.. seperti yang dijangkakan.. Mdm Bad mesti sibuk pasal anak dia.. hehe!!! balik je kelas GPL2, terus buat note.. sampailah ke petang.. tak makan, tak apa pun.. kelas BLM cancel.. dah nak pergi kelas dah then aku, aisha and bira terus je ar pergi library. cari case untuk mooting tapi aisha ar yang dapat banyak. lexis nexis buat hall. lembap nak mampos! settlekan kerja BLM lagi.. hari ni tiba2 ada sorang budak "hidup" balik.. tiba2 je!! disebabkan aku rasa macam geram dekat dia, aku pun menangis.. arrrgggggghhhhh!! kenapa orang macam ni mesti nak rosakkan hidup aku?? menghancurkan azam tahun 2010 aku! he said dia takkan tinggalkan aku lagi.. ini dah second times but then aku macam dah tawar hati dengan dia.. beberapa orang lelaki yang ada dalam hidup aku sekarang.. yang dia tiba2 datang balik, sorang ni pula sibuk nak jumpa aku, my ex-bf aku dah kawan balik dengan dia.. as friends.. then the other one sibuk exam.. senyap.. huh!! only helmi yang aku msg tiap2 hari.. thanks babe... SC pula satu masalah.. aku bukan tak nak pergi this week tapi buat time aku balik.. aku tak nak ar thihah ingat aku nak ambil kesempatan semata2 sebab kita orang kawan.. hm..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner