Friday, March 19, 2010

Demam & kisah Cicakman!

Salam all.. hari ni sesuatu yang lain daripada kebiasaannya.. selalu pagi2 lagi dah on9.. hari ni petang baru on9.. tak sihat.. sakit tekak and demam.. sejak semalam.. badan pun tak larat so apa lagi, tidurlah.. nak makan pun tekak sakit.. baru ingat nak pergi karaoke ke.. tapi dah suara pun takde, nak karaoke apanya..

Cicak oh cicak.. ada seekor cicak datang nak balas dendam ar aku rasa sebab aku bunuh kawan dia kelmarin. hehe!! bukan aku bunuh pun.. tengok macam dah laloq so aku apa lagi. aku ambil spray lipas, aku spray dekat dia.. lepas tu, dia pun mati.. eeeeee.... geli aku! cicak yang datang semalam tu, cicak yang selalu duduk je dekat dengan almari baju aku and pernah masuk dalam almari baju aku juga. penat aku nak halau dia! cicak licin! sengal punya cicak!

Hari ini dengan rasminya aku telah bertukar kepada nama yang baru dekat FB aku.. haha!! SCHA MYRA!! huhu!! thanks ek kat Kuran Kaname & Yana Latif.. si Kuran Kaname tu mula2 kedekut tak nak ajar aku tetapi setelah dipaksa2, dia bagi tahu juga akhirnya!! hehe!! thanks to you! memang nama aku pun.. ejaan je yang lain.

Tengah sibuk buat arrangement untuk jadual short sem and long sem. nanti senang.. terus masuk je. harap2lah yang aku dah siap buat ni tak full ek.. amin..




0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner