Friday, April 2, 2010

Koleksi



Salam.. hye all!!
Hari ni topic lain pula... Saya nak cakap pasal..
Apa ye nak panggil benda ni? benda ni clay sebenarnya..
Dapat ilham daripada my friend. nama dia SITI SARAH MOHARI. best je tengok dia buat..
So saya pun beli clay and buatlah..
Ni namanya takde kerja dah nak buat. so habiskan masa buat nilah. heheh!
Susah juga nak buat sebenarnya.. memerlukan kesabaran!
Macam2 yang saya buat ni..
Then saya letak dalam satu tempat. kira display dekat situlah..
Tapi sekarang dah stop buat.
Sebab beralih ke aktiviti lain.
Apa dia?? on9 je.. hahah!!
Well, normallah.. sometimes nak buat something yang luar biasa sikit.
Then now that things saya simpan..
Display dekat dalam bilik. huhu!!
Erm.. apa lagi ye nak cakap?
Itu je kot.. okey, chow!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner