Wednesday, April 28, 2010

Mak cik ooohhhh mak cik!


Hello all.. today I went to IOI Mall with my ex-classmate when we were in primary school.. NABIHAH.. sek. ren. agama Al-Ihsaniah.. lama gila kita orang tak jumpa. last I met her dekat bus stop IOI Mall. itu pun coincidence. aku tegur dia.. then last night suddenly I remember her.. then I asked her to join me main bowling. kalau tak, aku sorang jelah.. as usual! well.. hujung2 bulan ni.. masa untuk bayar hutang.. main bowling 4 games.. and the winner is.. of cozlah me.. hahha!! thanks babe!! really had fun!




Btw, I wanna talk about one mak cik... mak cik oohh mak cik!! hahah!! aku pergi toilet Jusco. masa untuk berdandan after solat. then ada sorang mak cik tegur aku.. cleaner dekat situ.. begitu tekun dia melihat aku melilit selendangku.. dia pun boraklah dengan aku.. dia tak pandai pakai selendang2 ni. pakai tudung sarung je senang a.k.a tudung ekin lahkan.. mak cik tu tanya aku duduk mana.. asal mana.. belajar mana.. uik?? nak jadikan aku menantu ker?? ngeeeeee!!! siap promote anak dia lagi! anak dia pun macam aku tinggi dia.. lelaki.. umur 20. then aku cakaplah sama dengan saya.. dia pun cakaplah yang dia asal Perak. now duduk dekat Puchong Perdana. suami dah meninggal masa anak dia umur 8 tahun. macam2 dia story dekat aku..

Actually what I'm trying to say about mak cik tu is mak cik tu perasan yang dia muda.. ada ke dia bahasakan diri dia "akak" dekat aku.. tak sajak langsung! dalam hati aku.. "anak dia pun sama baya dengan aku. bahasakan diri akak.. ohh no!!" masa aku dah nak blah, dia cakap "belajar rajin2 ye.." then perbualan kami diakhiri dengan "saya pergi dulu ye mak cik. assalamualaikum"..

~THE END~

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner