Friday, April 30, 2010

SR again!


Salam..
Masa ni, aku makan dekat SR IOI Mall..
"Jatuh cinta" lagi!! hahha!!
Hari tu "jatuh cinta" dekat SR Mid Valley..
Kali ni, dekat IOI Mall pula..
Pergh!! sweet gila mamat tu..
Before balik, aku tanyalah dia something..

Dialog antara aku & dia..

Aku: Muka macam familiar je.. sekolah mana ek dulu?

Dia: Sekolah teknik..

Aku: Teknik mana ye?

Dia: Teluk intan..

Aku: Owh.. umur berapa ye?

Dia: 21..

Aku: Ok, terima kasih..

Aku pun terus bla.. hahha!!
Jawapan yang disertakan dengan senyuman yang manis..
Waaaaaaaaaaa... jatuh cinta sama dia!!
Aku cari chance tanya, masa dia tengah kemas2 meja.. hehe!!
Well.. smart girl!! tapi muka dia memang familiar..
Aku tak tipu!! hahah!!



Banana split yang tak membosankan..



Black paper chicken..
Lunch set punya..
Tak mahal ar...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner