Monday, May 10, 2010

"I am fulltime housewife" for My mum


Salam...
Semalam aku jadi "fulltime housewife"..
CHEF MYRA!!
Hahha!! jadi chef.. Aku yang masak!
Bangun je pagi terus masak.
Breakfast pun tak. dekat pukul 12pm, baru nak breafkast.
Kira brunch lor..
Mak aku relax ar semalam..
Ala.. kira hadiah mother's day ar tu..
Tak perasan pula aku.. kebetulan!
Penat juga memasak ni..
Tapi tak rasa pula nafsu nak makan..
Betul ar juga.. bila kita yang masak,
kita tak kisah nak makan.

Tiga menu yang aku sediakan semalam...
Taraaaaaaa!!!



Ayam masak lada hitam



Kerabu mangga "sampah-sarap"



Kacang botol goreng


Btw, HAPPY MOTHER'S DAY TO MY MUM..
SALIAH BINTI MHD. SALLEH

Ibu... Ibu...
Engkaulah ratu hatiku...

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner