Wednesday, May 12, 2010

Shopping


Tiba2 lah aku ni gatal nak beli sunglass baru..
But not now lah..
No money maaaa...
Duit dah nyawa2 ikan dah ni..
Habis shopping.. haha!!
Macam2 aku beli.. seriously!!
Macam tak percaya je aku yang belanja..
Belum kerja lagi ni..
Come on myra!!
Manage your financial..
Shopping tak ingat dunia!!
Ikutkan hati macam2 yang aku nak beli..
But dalam list aku yang tak dapat lagi, sunglass jelah.
Yang lain dahlah kot..
Kalau ikutkan hati, macam2 nak ni..
Tengah tunggu allowance hujung bulan ni..
Nanti hutang mari pula...
Digi oh Digi...
Broadband oh broadband...
Uwaaaaaaaa!!!!

Banyak benda yang harus difikirkan..
Nak tempah baju lagi.. kain bukan main banyak!
Adalah dalam 4-5 pasang yang kena tempah.
Then this Thursday ada appointment ENT.
Hurm.. next month lagilah busy nak uruskan before masuk main campus.
Teeeettttttttttttttt!!!!


Kalaulah duitku sebanyak ini...
Wallawei!!! Gempak tuuu..

1 Feedbacks:

Sha said...

kaching kaching $$$$$

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner