Wednesday, June 23, 2010

Happiness??


Adakah aku memilih jalan yang betul???
Aku harap jawapannya adalah ya...
Aku harapkan dia adalah yang terbaik untuk aku...
Aku harap aku tak tersilap langkah..
Aku tak nak buat sesuatu yang bodoh lagi..
Aku dah bosan melalui situasi yang sama..
Kesudahan yang sudah dapat aku jangkakan..
Aku harap kali ini, jangkaan aku tak betul..
Aku harap yang dia dapat bahagiakan aku..
Bukan untuk kecewakan aku..
Tapi nak atau tak nak, aku kena lupakan seseorang yang dah lama bertakhta dalam hati aku..
Seseorang yang merupakan hak milik orang lain..
Kalau dia boleh bahagia, kenapa tidak aku??
Tapi bagaimana aku nak bagi tahu dia?
Cakap memang senang.. terus terang jelah..
It's easy to say but it's hard to do..
Well, aku harap aku dapat buat..
Jumpa before dia balik Sarawak..
Tell him everything..
OK MYRA!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner