Saturday, November 20, 2010

Kisah dulu kala


Hahahhaa... lawak lak tengok blog kawan aku sorang tu..
Mengimbau kembali kenangan dolu kala.
Tapi rindu saat2 itu..
Sekarang semua itu sudah berubah..
Masing2 membawa haluan sendiri..



Cik Bee Mental Disorder

Btw, CIK BEE...
Mengata aku yer...
Yelaa...
Macam2 cerita dekat DG8 tu kan...
Bilik air banjir gara2 Cik Myra yer..
Hahhaaa... huuuu....
Itu saya yang dulu..
Tapi saya yang sekarang??
Hahahha.. Sama je kot???
Sekarang bezanya I nangis sebab lain..
Bukan kerana insan yang sama...
Sayakan ratu air mata...
Kalau tak orang tak kenal aku nanti...
Am I right??

Kisah sekarang lagi best...
Kisah dulu kita simpan dalam muzium orang asli kat Gomabk ea??
Ngeeeeeeeee~~~

Rindu sangat2 masa kita sama2 dulu..
Sekarang masing2 dah ada kawan baru kan??
Tapi takpe.. yang penting persahabatan kita tetap berkekalan..

Apatah lagi kau, Bee...
Si Yen yang depan bilik aku tu pun tak selalu jumpa..
Nak tahu kat mana kita orang borak??
Dalam toilet.. Hahhah!!!

Riiiiiinnndu korang semua!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner