Sunday, December 26, 2010

Dugaan on X'mas day! "Let it snow"!! :D

Salam all...

Before story pasal semalam, let me story about Friday's story.
After balik dari UIA, biasalah.. Memang takkan straight balik rumah. hahha!!
Aku pergi Mid Valley.. Cari raket tennis untuk Cik Bira pula. hahhaa!! Hasut semua ni!
So adalah geng boleh aku main, Boleh nak conker court tennis tu. Dulu aku main sorang je, so kena bagi chance orang lain main. Kali ni, ahh!! tak kira. Aku punya!! Hahhaa!!

Masa cari raket Cik Bira tu, fuh!! dekat 3 4x aku keluar masuk Jusco and Studio R. 
Kalaulah ada orang yang perhatikan CCTV je, memang ingat aku nak merompak lah aku rasa. Hehhe!!
Mana taknya, asyik keluar masuk je.. Tak tahu nak beli yang mana.
Taste Cik Bira ni susah sikit. Nak purple, merah or hitam.
At last, jumpa juga.. Tapi susah lah nak cari yang dia nak tu. Huhu! Sorrylah ea kawan!! 
Ok done babe!!


Inilah dia raket Cik Bira yang aku beli tuu..
Nanti kita main ea..
Then al-kisah semalam..
Maka tersebutlah suatu kisah.. 
Kisah sepanjang hari... Hahaa!!
Aku plan dengan Cik Fara nak keluar.. Misi mencari beg raket tennis tu lah.. Haish!!
Susah betul nak cari!! Lagi pun aku lama tak jumpa dia..
So tunggulah Cik Fara datang.. Pergi nak bus. Dekat sejam lah juga muka aku tersadai dekat tepi jalan..
Hahhaa!! Panas!! Lepas dia datang, redup sikit.. ada nur lah kot?? Hehhe!!

Sampai je Pyramid, mission begin!
Cari directory je.. Sport! Tempat lain tak pandang pun..
Studio R dekat pyramid pun takde! Semualah dah pergi.
Masa pergi Jusco, tiba2 aku ternampak!!
Waahhhh!!! Happy gila dah ni!!
At last, yang ado!! Itu untuk free gift!! Hampeh!!
Mana nak cari lagi ni!!
Then dah penat2 cari, takde..
Apa lagi, jalan2 tak tentu hala lah.. Berapa kali asyik lalu tempat sama..
Then tunggu kakak fara pula..

Kita orang makan Wendy's..
Cik Fara pun tak pernah makan... So aku tolong introduce la. Hehe!!
Burger aku as usual la kan.. Plain!! Tapi minah tu suka2 dia je medium.
Kita orang tak cakap pun medium. Lama juga lepak dekat situ..
Aku pun story mory la dengan Cik Fara.. So kira aku tak hutang apa2 lah ea..
Takde sedikit dan seinci pun yang tertinggal aku rasa. hehe!


Perkara wajib.. Ambil gambar before makan!!
Sedaaappp!!


Inilah dia Cik Fara kita..


Yummy3x!!

Tengok pula orang main ice skating..
Macam best je.. Apa lagi.. Next time la turn kita ea..
Jangan bagi orang buat kita jatuh!!
Aku jatuhkan orang tu balik!
Then boleh buat ala2 menari ballet kat tengah2 tu..
macam uncle tu! Gila power ah!!


Macam syiok jekan!!

Then masa tengah jalan2, tiba2 nampak ni... Waaahhh!!


"Let it snow!!" Huhu!! for both of you my dear Rabiey and Zati!!



Macam tahu2 je pula kan..
Khas untuk korang!!

Perjalanan diteruskan lagi..
Sampai kaki aku dah tak larat ni..
Bayangkanlah sampai Pyramid dalam pukul 1pm..
Pukul 10.30pm baru balik. Hahha! kakak Fara ambil..
Memang gilalah kita orang!! 
Sampai kasut aku putus.. hahaha!!
Kasut aku pun dah tak larat sebenarnya tu..
So kenalah beli selipar.. Nasib baik dah aim masa last Friday kat Mid..
Terus menuju ke Jusco then terpaksalah beli.. Kui3x!!


Maaflah yer... kau tak dapat pijakkan kaki ke UIA lagi..
Tempat terakhir kau dekat Pyramid. :D


Inilah dia savior aku. Huhu!!

Aku risau juga balik lambat..
Jaranglah keluar sendiri nak balik2 lambat ni..
Tapi mak aku tak marah pun. Heheh!!
Takut2 la kalau mak aku marah ke..
Aku dah siap dulu senjata. Hahaa!!
Belikan mak aku roti kismis.. heee...
Pandai tak??

Then pulanglah ke rumah dengan perasaan hampa..
Yang dicari tak dapat... Buntu!
Pyramid sebesar alam tu takde!
Then selipar pula putus! Kena beli baru! 
Then otak aku ni pun tak berapa betul dah.. 
Dugaan betul semalam.. Tapi best!! 
Thanks fara!! love you!!


Hari ni before balik UIA pun, try cari lagi.. 
Tapi tak jumpa.. Last mission maybe..
Cari dekat KL.. :(

Kebetulan pula aku pakai merah time ni..
X'mas day!
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner