Monday, January 31, 2011

Pengorbanan???

"pengorbanan itu amat sakit utk ku hadapi tp aku taw pgorbanan yg aku lakukn ini xkn sia2 thdp dia. stu ari nnt dye akn fhm. all i do is the best for u."


Mana kau tahu pengorbanan yang kau lakukan takkan sia2 kan hidup aku??
Kau fikir tak perasaan aku macam mana??
Aku akan faham??? Apa yang kau faham tentang perasaan aku??
All you do is the best for me?? Huh??
Apa yang terbaik buat aku???
Tell me!!!!!!!!!!
Kau fikir tak perasaan aku bila kau buat semua ni??
Kau tahu apa yang aku rasa??
Kau tahu tak apa yang aku akan lalui??
Macam mana aku nak berhadapan dengan semua orang???
Apa yang orang akan cakap???
Orang akan menuding jari ke arah aku!!
Bukan dekat kau!!!
Orang takkan salahkan kau dalam hal ni!!
Orang akan cakap akulah punca segalanya!!
Akulah yang memulakan semua ni!!
Bukannya kau!! BUKAN KAU!!!
Kau tahu tak apa yang aku rasa sekarang???!!
Kau tak tahu!!!
Kau selfish!!!
Kalau kau fikir perasaan aku, kau takkan buat aku macam ni!!
Kau fikir pengorbanan kau tu, buat aku bahagia???
Apa yang dapat bahagiakan aku??
Kau cakap!!!!! Apa!!!
Hati aku tak pernah berubah...
Dulu kau cakap.. Kau takut aku yang berubah hati terhadap kau sebab diri kau..
Aku akan cari orang lain...
Tapi sekarang?? Siapa yang berubah hati sebenarnya??
Siapa yang tak fikirkan siapa??
Siapa aku pada kau selama ni???
Begitu cepat kau berubah hati...
Kau tak fikirkan perasaan aku....
Macam mana aku nak berhadapan dengan family kau...
Dengan kawan2 aku yang akan menyalahkan aku...
Semua akan berkata, aku yang berubah hati!!
Kau tahu tak apa yang aku kena hadapi??
Banyak benda aku kena fikirkan!!
Aku tak boleh fokus dengan kerja2x aku!!
Hari2 aku menangis!!
Aku tak boleh terima apa yang kau buat...
Sedikit pun hati aku tak pernah berubah...
Kau tak nak terus terang dengan aku....
Kau tak anggap aku ni orang istimewa dalam hidup kau..
I'm nothing to you actually!!
Mungkin kebahagiaan kau bukan dengan aku..
Aku hanya satu bebanan untuk difikirkan..
Aku takkan faham sampai bila2!
I can't bear with this!!


Maybe lirik lagu samsons ni, memang sesuai untuk aku...



"Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik

Yang ada di hatimu
Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku"


Mungkin aku bukan yang terbaik untuk dia...
Walaupun aku rasa aku dah buat yang terbaik...
Aku tak tahu sampai bila air mata perlu mengalir...
Sampai bila perlu ditangisi...
Bila aku boleh terima kenyataan...


Satu hajat tidak kesampaian..
Tapi aku rasa aku patut tunaikan hajat aku tu...
Nak atau tak nak, itu terpulang pada dia...
Harap akan sampai dekat tangan dia suatu hari nanti...


Aku harap kalau dia terbaca ni, dia faham apa yang aku rasa..




0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner