Wednesday, February 2, 2011

ٲﺳﺘﻐﻔﺮﷲاﻟﻌﻈﻴﻢ

....ٲﺳﺘﻐﻔﺮﷲاﻟﻌﻈﻴﻢ

29 Jan 2011...
30 Jan 2011...
31 Jan 2011...
1 Feb 2011...
2 Feb 2011...

Sedar tak sedar...
Dah lima hari aku buang masa pada benda yang tak patut...
Fuh!! Kerja aku tak siap2...
Berapa hari je lagi yang tinggal before balik UIA...
Kerja masih tidak bersentuh... Huh...

Hari ni dari pagi sampailah ke petang, sibuk dengan blog aku..
Bosan pula... Tukar wajah baru..
Buang yang lama!
"I don't need you anymore"
Tapi kalau tukar wajah baru still ingat yang lama, tak guna juga! Haish!!

Errmm...
Semua orang dah marah aku...
Sampai bilalah aku nak meratapi benda yang tak patut difikirkan tu??
Rasa nak hilang ingatan jer....
Tak payah ingat terus...
Sakit hati ni.. perghhh!!! 
Hanya Allah jelah yang tahu...

Sabar myra..
Muhasabah diri balik..
Think of my future..
Don't look back!!
Dia bukan fikirkan kau pun!
Buat apa kau yang sibuk2 nak fikir pasal orang yang tak ingatkan kau!
Wake up2x!!

Aku kena ingat ni....

"إنﷲﻣﻊاﻟﺼﺒﺮﻳﻦ"

So aku sabar jelah ye...
Itu je yang aku mampu lakukan sekarang..
Walaupun terasa sakit, takpe.. Tahan!!

Anyway, I wanna thank to ALL for supporting me...
InsyaAllah, I'll be fine one day..
Take some times to erase it from my mind..

Kalau setitis air mata yang gugur boleh dinilaikan dengan wang,
Dah kaya aku sekarang!! :D

XOXO



0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner