Thursday, June 30, 2011

Sebalik Short Sem

Salam..


Alhamdulillah.. Finally selesai sudah short sem selama dua bulan ni..
Memang gila busy... Actually memang susah ambil BMP and mooting at the same time..
Btw, I managed to complete the two subjects..
Lapan minggu.. Kejap je... Memang tak menang tanganlah nak siapkan semua kerja plus dengan macam2 halangan lagi...


Firstly, nak cakap pasal BMP...
Mock trial best.. Fun... Classmates semua okay..
Bagaikan satu family.. Great!!

Cikgu lagilah okay.. Thanks Cikgu!!
Final BMP last Tuesday.. Perghh...
A day before final paper BMP, malam tu baru terkedek2 nak hafal istilah 130 tu..
Memang cari nahaslah kan..
Aku memang berserah je...
Thanks tu Husna.. Sebab study sama2 dengan aku..
Main go through macam tu je.. Nasib kaulah kan ingat ke tak ingat..
Sampai aku terfikir, "ada tak orang repeat BMP?"
Takut gak aku.. Manalah tahu.. Dahlah belajar pun, aku rasa macam tak belajar je.. Haih..
But Alhamdulillah.. Aku boleh buat...
Memang seronoklah once dah habis jawab paper BMP!
Rasa nak melonjak2 je.. Mana taknya, penat yang teeerrramat sangat!!
Tidur ke mana, apa semua ke mana... Memang busy dah hujung2 sem ni...
Btw, memang fun gila class BMP!


Compulsory Moots??
Aku rasakan ada pro and cons nya...
Apa yang pro?? Kita semua bagaikan satu family...
Mengeratkan hubungan satu sama lain...
Orang yang tak pernah tegur pun, kita tegur...
Tak pernah borak pun, kita borak...
Boleh share keserabutan masing2, support each other.. Best sangat2!!
Class pun tak rasa tension.. Bersahaja...
Lagi2 dapat members yang memahami. Thanks guys!!
And jadi muka library sehari suntuk..
Sampai lampu library tutup pun tak keluar2 lagi. Haha!!
Keluar pun ikut staff entrance. heh...


Consnya???
Biasalah... Mooting kan..
Masing2 busy and semua nak siapkan kerja masing2...
And conflict tu mesti akan wujud... Dari CFS lagi macam tu.. Normal things...
Yang pastinya duit keluar macam air.. Itu memang pastilah...
And mesin photostat tu, kalau dia boleh bercakap, memang dia dah cakap dia penat...
Lappy aku pun sampai dah merajuk.. Asyik bekerja je, sampai dia tak nak on dah.... :(
Memang tak kesian dekat aku... Time aku dalam kesusahan... Time tulah nak rosak...
Nasib baik aku dah save sebelum tu... Kalau tak... Memang bungkuslah!!
Hopefully, pass!!


Special thanks to my dear partner, Alia..
You are great girl!! Myra happy dapat partner dengan Alia..
Alia banyak support Myra..
Hope after this kita dapat bekerjasama lagi...
And kalau ada apa2 yang terkurang, maaflah ye..
I wish you luck for your Law Asia Mooting!
I know you can perform well..
Best mooter!! It's you, ALIA!!


Again, thanks to all my friends...
Nak sebut nama ramai sangat.. Huhu...
Thanks sebab support aku... Tanpa korang, siapalah aku.. Huhu...
Short sem ni memang mengeratkan hubungan kita semua..
Banyak kenangan manis kita bersama..
See you all bulan 9 ni!!
We are going to be second year students! Haha... Kejap je kan...


Cuti dua bulan, rehatkan minda...
Rehatkan badan yang tak henti2 'bekerja' selama dua bulan so rehat pun kenalah setimpal, dua bulan gak..
Aku akan sentiasa menziarahi rumah kedua... Sangatlah bosan...
Hidup dengan hospital+ubat.. 
Macam nak pergi holiday.... Hurm?


Wish everyone happy holidays!!


XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner