Thursday, July 14, 2011

Jangan Tanya Soalan Sama Lagi!

Salam....

Aktiviti pada hari ini...
Dah lama tak buat movie...
Ni dia hasilnya!! Movie for Mock Trial!!
Then upload dekat You Tube.. Account ada tapi tak pernah nak manfaatkan.
Enjoy this video guys!! :)



Okay.. Hari ni dah hari Khamis...
Esok hari Jumaat... Hari untuk melawat rumah kedua...
Pukul 8am pula tu appointment.. Haih....
Nak bangun pagi esok??? :(
Terpaksalah... Kalau skip makan ubat malam ni, rasa2 boleh tak ye bangun awal esok?? :D
So esok macam biasalah..
Doc akan tanya aku soalan bodoh lagi..
Ini bagi doc2 yang malas nak check folder and malas nak refer dekat PC. Hampeh!
Aku rasa nak record je then doc tanya aku just play je. Hahhaa...
Rasa nak jawab esok, "doc, saya dah malas nak jawab soalan yang sama. 10 orang doc yang saya jumpa, 10 orang tanya benda yang sama. Doc tak reti ke nak check folder saya yang tebal tu?"
Hahhaa... Ada bran der?? :p

Beg pun tak kemas lagi ni...
Malasnya nak kemas baju.....
Kena kemas hari ni lah eak...
Esok nak pergi hospital..
Balik hospital, nak pergi Low Yatt laaa...
Nak pergi survey lap top.. :)

Ok guys.... Byeee!!
XOXO

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner