Thursday, June 4, 2009

Aku sayang korang semua!!

Kepada kawan2 aku yang tertera gambarnya di atas, walaupun aku tak nak cakap tapi aku terpaksa ar juga cakap.. aku sayang korang semua.. huhu!! aku harap kita akan berkawan buat selamanya.. korang doakan aku sihat.. cepat sembuh.. aku tahu yang korang semua busy dengan hal masing2. bila korang cuti, aku pula yang belajar.. bila aku cuti, korang pula yang belajar.. mana ada masa nak jumpa.. tapi hari tu dapat juga kita hang out kat port biasa kita.. dapat juga aku cerita dekat korang cerita terbaru aku.. aku minta maaf kalau aku ada salah silap dekat korang.. macam buat wasiatlah pula... lebih kurang kot.. thanks sebab ambil berat pasal aku walaupun aku takdelah berat sangat!! huhu!! buat lawaklah pula!! keep in touch ok??? korang tak sayang aku takpe, janji aku sayang korang.. ikhlas ke tak?? biar aku je yang tahu.. haha!!! gurau jer!!! LOVE YOU ALL!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner