Thursday, June 4, 2009

Kisah tentang seorang hamba Allah.. Hm...

Kisah tentang seorang hamba Allah yang.... tak tahu nak describe macam mana budak ni.. yang pastinya aku tak boleh tengok muka dia or dengar nama dia.. mesti aku panas.. tapi aku selalu juga sebut nama dia.. huhu!!! aku baru kenal dia atas urusan kerja.. nak tak nak aku terpaksa bekerjasama dengan dia.. kalaulah aku tahu dia macam tu, baik aku kerja dengan orang lain. budak ni memang menyakitkan hati aku. dia pernah malukan aku.. mentang-mentanglah aku seorang je budak laws dekat situ.. takpe2!! dia ingat dia bagus sangat!! tapi kawan aku macam minat dekat dia.. erm?? aku tak nafikan yang dia ni cute and hensemlah juga.. bolehlah tahan.. tapi aku tak peduli!! yang penting, aku bengang dengan dia juga!! dia bukan tahu pun yang aku bengang dengan dia.. huhu!!! nasib baik aku dah tak jumpa dia lagi.. maybe.. kalau jumpa buat tak tahu jelah.. aku bukan bengang apa pun.. setiap tindakan dia mesti menyakitkan hati aku.. kepada kawan-kawan aku yang baca ni, korang tahulah siapa ek?? tapi diam2 sudah.. aku tak rasa yang dia akan baca blog aku ni.. perhaps... BIARLAH RAHSIA.... MISTERI... huhu!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner