Sunday, June 7, 2009

Hari mencapub sedunia!

Hari ni pagi2 lagi dah bangun… lepas subuh nak tidur balik tetapi telah dihalang oleh jiran aku dekat bawah.. takut plan tak menjadi.. huhu!! Dengan mata yang mengantuk, aku pun tukarlah baju untuk menjalankan aktiviti yang tidak menjadi semalam.. tapi takdelah pergi jogging sebenarnya. Mencapub je lebih.. jalan2 dekat area Nilai Square. Ambil gambar.. menikmati keindahan ciptaan tuhan.. lepas tu pergi MPN.. main buaian.. lama gila tak main! Macam best pula jadi budak2 balik. Tapi kawan2 aku gelakkan aku. Diorang cakap aku tak pandai main buaian. Bukan tak pandai tapi dah lama je tak main. Macam2 gambar kita orang ambil.. then bila dah balik, step yang seterusnya pula.. masuk gambar dekat dalam lap top. Best gila ar.. yang tak tahan tu badan sakit2.. letih dowh!! Macam berjogging pula. Lepas tu kita orang menyanyi sambil lepak2.. sweet sangat waktu tu.. uik?? Macam kenal je ayat tu??? Esok dah start kelas balik. Macam bosan je!! Apa2 pun blog aku ni dah update.. mekasih dekat kawan aku yang sorang ni.. kalau takde dia, takdelah blog aku secantik yang sekarang ni.. nak mention tak nama dia?? Nama dia “Abang Yan”.. hehe!! Mekasih eh Abang Yan sayang.. uhuk!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner