Wednesday, June 24, 2009

Hari yang memenatkan tapi best!





Air kelapa, air tembikai and korang rasa apa lagi satu tu??

Minggu ni macam membosankan.. hari ni aku puasa.. memang meletihkan.. ada chance, tidur! memang gila ar aku puasa hari ni.. aku mana leh puasa tapi aku try juga ar.. alhamdulillah, dapat juga aku habiskan puasa aku.. kelas ILH hari ni tak tahu nak cakap.. macam takde mood nak belajar minggu ni.. assignment mini research dah dapat.. ITIL pula tak pergi interview lagi.. adui!! orang LTH tu pun tak call kita orang lagi. dua2 assignment nak kena hantar dalam minggu yang sama.. dua minggu je lagi.. minggu ni aku balik sebab geng2 aku takde.. hari ni aku melantak gila2! makan dengan Yana. pesta makan!! orang dekat Tea Box tu pun pelik. huhu!! licin kitaorang makan.. mentang2 ar puasa hari ni.. nafsu makan je lebih! lepas makan kat sana, makan roti pisang pula dekat kedai Pak Cik.. haha!!! Mc Flurry je yang aku tak dapat makan lagi.. balik esok aku makan ar.. pagi2 lagi aku dah bengang pasal outing card! Mdm tak ambil pun outing card dekat box dia! apa lagi.. aku korek ar.. dapat juga akhirnya.. Mdm pula cuti! kena minta sign fellow lain.




Yana yang kekenyangan selepas makan!



Aku punya air tembikai.. air kelapa tu Yana punya.. yang lain dah habis kita orang balun.. dah habis makan, baru ingat! hehe!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner