Thursday, June 25, 2009

Time to go home!!

Kita orang ingat Mdm Jam tak masuk kelas hari ni rupanya dia masuk juga.. best juga dia ajar.. buat lawak je! Dia revise balik apa yang kita orang dah belajar sebelum ni. Bagus juga.. memory aku pun dah low.. minggu ni memang malas nak buat semua benda.. ILH biasa ar.. bila kelas hari Khamis je memang aku mengantuk.. hari ni kita orang keluar awal sikit.. aku pakai jubah glamor hari ni and tudung yang agak labuh.. huhu!! .. aku turun dekat Mid pergi beli Yana punya pen.. lepas tu pergi makan dekat RasaMas.. nak makan macam Yana makan hari tu tapi macam lain je rasa dia.. best lagi yang Yana punya hari tu.. hm.. aku bengang ar gak hari ni.. dahlah assignment tak jalan2 lagi.. aku luahkan apa yang aku rasa dekat Yana.. kita orang asyik meluahkan perasaan je sejak akhir ni.. em?? kenapalah sejak akhir2 ni aku asyik teringat dekat dia je ek.. sampai mimpi dia hantar msg dekat aku… heh.. time ni ar pula semua nak peningkan kepala aku.. aku pun tak tahu apa yang masuk dalam kepala otak aku.. nanti exam aku, zero!!!

1 Feedbacks:

Anonymous said...

haha..glemer lagi name aku kt blog ko.. =P

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner