Sunday, June 21, 2009

Macam2...


Hantaran lelaki & perempuan..


My pic with my sister


Pose dekat hantaran orang.. huhu!!

I'm back for today.. last Thursday I went to my hometown.. huhu!! KL je.. before balik rumah, aku hang out dekat TS dulu.. I thought nak jumpa FARA but she got something to do so I decided to go by myself.. it was tiring! dengan tunggu monorel lama gila.. bukan lama pun aku pergi TS.. after dapat aku punya handsfree, aku baliklah.. masa duduk dalam train, mengantuk gila!! rasa macam jauh je perjalanan nak sampai ke KL Sentral.. on Friday, aku hang out sorang2 lagi.. itulah hobi aku.. jalan sorang2. lagi pun takde orang yang nak teman aku.. ingat nak main boling tapi malas so just looking around.. lepak dekat Popular.. one of my favourite places. kejap je aku pergi. bosan jalan sorang2.. masa malam best ar.. anak2 buah aku dah datang walaupun diorang tu memeningkan kepala tapi best ar juga. macam2 ragam diorang. takde bosan sangat.. on Saturday, my sister's engagement.. everything runs smoothly.. alhamdulillah.. dah lepas.. tinggal aku sorang.. tapi lambat lagi ar.. calon pun takde.. huhu!! aku pun apa lagi mencapub ar.. ambil gambar dekat hantaran.. nak merasa sendiri punya tak tahu bila.. orang punya pun jadilah.. la ba'sa!! hehe!! hari ni kena balik Nilai malas pula... tak tahu kenapa aku takde mood hari ni.. kawan2 aku pun perasan.. masa dalam train, suddenly i'm thinking of HIM.. entahla.. in a sudden he appeared in my mind..and tiba2 juga aku rasa sedih.. then bila tengok pic someone tu dengan orang lain pun aku sedih juga.. apa hal dengan aku hari ni... aku nak study pun takde mood.. kawan aku dua orang ni pun satu masalah.. nak gaduh2.. diorang ni salah faham je sebenarnya.. aku nak jumpa diorang dua orang and settle masalah diorang.. tak bestlah gaduh2 ni..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner