Tuesday, June 9, 2009

Penatnya...

Minggu ni dah start belajar... dah start dah kerja.. macam2 kena buat.. sebelum ni complain takde kerja. sekarang, amik kau!! debush!!! nak cari buku law lagi.. nak beli, mahal.. apa lagi.. illegal ar.. photostat.. huhu!! bukan guna sangat pun.. macam2 kerja kena buat. nasib baik tiga subject je.. letih gila hari ni.. aku pun tak tahu kenapa.. tapi oklah juga.. daripada tak belajar.. kelas GPL1 ingatkan Bro Bell yang ajar tapi Mdm apa tah yang ajar. aku lupa nama dia.. esok kelas aku sejam je.. boleh tidur lama sikit.. apa2 pun happy ar juga hari ni.. blog aku berjaya disiapkan.. thanks to Yan once again!! yang lain, aku top up sendirilah. minggu ni nak balik ke?? tengoklah dulu.. kalau ada urusan penting, baru aku balik. kalau tak, duduk jelah dekat UIA ni.. lagi aman kot..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner