Tuesday, June 23, 2009

Saat2 indah bersamaMU..

Hari ni ada yang best dan tak best.. pagi2 lagi hp aku dah jatuh.. Hp CSL aku pula tu.. gara2 tengok seorang budak ni masa on the way nak pergi kelas.. aku gelarkan budak ni sebagai "R" je.. huhu.. kawan2 aku ar yang tunjukkan "R" tu dekat aku.. sampai tak perasan yang aku tengah pegang hp.. betapa kuat penangan "R" tu.. haha!! yang paling best hari ni, rancang lain yang jadi lain.. cadang nak makan roti pisang.. alih2 pergi Tea Box dengan Yana, makan ayam golek dengan french fries. best juga ar.. murah pun murah.. nak makan chicken chop takde.. jadilah.. roti pisang postpone esok!! huhu!! makan Big Apple.. Yummy3x!!! sambil2 makan kita orang meluahkan perasaan masing2.. jangan fikir lain pula ek?? ada budak seorang ni suruh aku mention nama dia.. apa yang boleh dijadikan cerita?? erm.. kita orang saje gurau2 masa nak letakkan selipar di petak yang sediakan dengan betul.. hahah!! skema pula ayat aku ni!! nasib baik tak jatuh sama2. kalau tak, free show je! hehe!! budak Pub & Pro yang bernama FAKRIYAH.. siapa yang nak kenal, sila2lah datang ke D-G-8! haha!!! jangan marah ek??

Ayam golek & french fries + laici.. sedap siot!!

Yang mana satu korang nak, ambil je ar.. aku punya yang coklat tu..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner