Tuesday, June 23, 2009

Kebosanan melanda jiwa!

Semalam ITIL takde kelas.. anak Mdm sakit ke apa tah.. so tak keluar bilik ar aku. Lagi pun mood aku pun tak berapa ok. Aku pun tak tahu apa hal.. takde angin takde ribut, tiba2 je… aku dah takde mood lepas tu ada pula orang buat aku terasa.. hati tengah bengkak so bertambah bengkak lagilah.. erm.. Aku takde ar relax sebenarnya.. ada tutorial GPL 1.. Mdm bagi tutorial 2 sekali.. memang ar 15 soalan je tapi jawapan dia panjang gila! Nak patah jari2 aku ni.. rasa nak menangis tapi tak keluar air mata je.. burnt the midnight oil till 1.00 AM but at last hari ni GPL 1 kelas takde. Dekat sejam ar tunggu Mdm. Baik aku balik qada’ tidur aku. Penat je buat tutorial. Mdm tu dah tak ajar kita orang. Mdm Jamaiyah yang ajar.. macam manalah pula cara Mdm tu ajar ek.. ITIL takde kelas lagi hari ni tapi kena gantilah nanti.. ganti2 yang aku tak suka ni… better ada kelas.. ILH pun kena ganti gak sebab lecturer pun takde nanti.. pergi kursus ke apa tah.. kalau awal2 aku tahu takde kelas hari ni tak keluar bilik lagilah aku jawabnya. Kalaulah juga aku macam cerita Final Destination, boleh predict apa yang akan berlaku, esok baru aku balik UIA. Haha!! Kelas pun start pukul 2.00 PM esok.. apa aku nak buat hari ni?? Baca ILH untuk esok punya.. ITIL aku dah penat baca.. GPL 1 dah bosan menghadap tutorial semalam.. dahlah dapat last minute.. aku tak tahu siapa yang salah.. Mdm yang bagi last minute atau pun kawan aku sorang tu yang lambat check e-mail dia. Tension tul!! aku msg mak, nak balik minggu ni.. geng2 aku takde.. ikut Tiqa balik Johor.. bosan kot tinggal aku dengan Yan je.. so we have decided to go back to our hometown! wait for me!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner