Wednesday, June 17, 2009

Tawaf satu UIA!

Nama je kelas sejam hari ni tapi macam full je dari pagi sampai petang.. pagi uruskan pasal faks.. lepastu soalan kena translate in BM pula… kena tunggu Mdm sign pula.. bosan aku asyik berjalan ke Block B je.. kelas ILH hari ni ok sebab aku dah baca dulu.. senang ar nak faham.. lepas dah settle semua, pergi library pula. Cari kes aku tapi takde.. aku dah pening gila+penat.. dahlah aku makan nasi lemak then sambal dia bapak pedas!! Aku bedal juga sebab best then macam nak pengsan je… aku dapat source aku untuk kes dari internet.. oklah… aku pun tak tahu nak buat apa. Janji aku dah cari. Esok dah nak balik. Bawa balik rumah then settlekan.. itu baru buat satu kes. Kalau Mdm bagi sepuluh kes, boleh jadi gila terus. Aku terserempak dengan faci aku then dia cakap study circle belum tentu lagi ada atau tak. Nak buat takpe, tak buat pun takpe.. bukan masuk markah mana2 pun lagi.. mata aku dah tak boleh buka ni.. study case aku tulah… mengantuk!! Masa ambil outing card dekat A&R, staff kat sana kelakar je.. tak bagi aku balik lah.. contact hours sikit.. buat apa nak duduk lama2 dekat UIA.. lepastu diorang tengok hp CSL aku.. kelakar je.. tak tahu pakai stylus.. huhu!!! Mata dah mengantuk ni.. I’ll be right back…. Good night!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner