Tuesday, June 16, 2009

Pening3X!!!

Hari ni?? Best juga belajar GPL1.. faham tu faham tapi nak ingat tu tak tahu ar.. Mdm dah bagi case briefing.. dekat dalam buku memanglah ada tapi Mdm suruh cari dekat dalam report.. aku punya tu dalam report mana tah.. kalau QB ke.. All ER ke senang ar sikit nak cari.. dahlah case aku tu tahun 1809.. bapak lama!!! Jealous betul tengok kawan aku yang dah dapat.. nak nangis!!!!! Mdm takdelah pula explain nak kena buat macam mana. Aku pun tengah pening ni.. ITIL nak kena buat pasal interview.. kita orang dah deal dengan company yang nak pergi tu.. esok kena settlekan semua.. tadi ITIL belajar pasal hadith.. memang pening!! Lagi pening kot daripada aku fikir pasal case briefing aku yang tak dapat tu.. dahlah dengan nota dia yang berterabur.. dengan terbaliknya.. sengal betul orang yang photostat tu. Tak tengok betul2 ke! Aku tak salahkan orang yang pergi photostat tu. Tak pasal2 orang tu bengang dengan aku pula. Esok macam biasa.. kelas ILH je.. aku dah study dulu pasal jahiliyyah.. macam yang dah blaja dekat sekolah dulu.. bezanya in English.. hari khamis dah nak balik.. huhu!! Balik rumah lagi!! Nanti dah start study circle, macam mana pula ek?? Study circle selalu hari Jumaat.. em?? Deal ar dengan faci aku.. dia baik.. huhu!! Peace mardhi!! Lepas tu pasal seorang mamat ni.. budak kelas kawan aku.. hensem+cutelah juga!! Hahah!! Rugi aku tak ambil BI level 6 masa sem ni.. poyo siot!!! Dia msg kawan aku tapi aku yang melayan dia.. hehe!! Oklah tu…

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner