Friday, July 17, 2009

I'm like "CJ7"!!

First of all, aku nak cakap.. I’m back!! Setelah seminggu lebih aku struggle untuk exam.. Alhamdulillah.. berbaloi.. memang letih gila ar.. tak cukup tidur.. hari2 pukul 2 3 pagi baru naik atas katil.. kira 24 jam aku study ar.. kalau orang tak ajak makan, memang tak ingat nak makan.. Berjaya juga aku habiskan tiga paper.. tiga hari berturut2.. aku banyak spend untuk ITIL.. adalah dalam tiga empat hari aku focus untuk ITIL je. Sampai dah bosan baca. Rasa macam tak sabar nak “muntahkan” semua yang ada dalam otak aku ni.. GPL 1 memang takut tapi Alhamdulillah.. Berjaya juga.. ILH soalan dia kira senang tapi nak ingat semua tu susah ar.. rasa macam tak sabar nak dapat kertas exam.. nak tengok macam mana hasil usaha aku.. last week aku tak balik.. kalau balik rumah memang tak boleh nak study. Minggu ni dah start cuti.. dapatlah cuti dalam seminggu. Nak qada’ balik tidur aku yang tak cukup tu.. tak nak menghadap buku dah.. knowledge tiga2 subjek tu still dalam kepala otak aku lagi.. nak buat case briefing je.. apa aktiviti cuti ni?? Tunggu dan lihat apa yang jadi.. dah letih kepala otak aku ni.. dah habis energy aku guna untuk exam.. Macam CJ7 yang kehabisan tenaga then mati.. haha!! Bezanya aku still hidup lagi.. happy holiday to me!!

p/s: thanks to ADI era


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner