Wednesday, July 1, 2009

Syndrome tak sihat..

Malas je rasanya nak bangun tidur hari ni.. suara aku lak dah takde.. apa lagi, sakit tekak ar.. biasa ar.. time dah nak dekat exam, mula ar tak sihat.. macam biasa, bila nak balik hari Khamis, ambil ar outing card hari ni.. then pergi print assignment ITIL.. settle satu kerja.. ILH je tak start lagi.. Kak Upin kena buat kerja ITIL dia dulu. Takut juga aku ni dah nak dekat exam.. aku faham je apa lecturer ajar tapi nak jawab tu tak tahu ar.. apa tah yang aku faham sebenarnya pun aku tak tahu. aku perasan yang cincin aku takde dekat jari. Mana tah hilang.. macam ada orang nak sarungkan cincin baru je.. hehe!!! Last sekali jumpa dekat atas katil.. tiba2 pula ada.. aku dah try cari sebelum tu tapi takde. Hari ni makan dekat Tea Box lagi.. tak tahu nak makan apa sebenarnya. Makan nasi goreng paprik ayam and tembikai.. minta laici, takde! Apa yang ada tah... makan dengan yana and aisha.. ada je nama budak sorang tu aku mention hari2! Huhu! Mencapub lagi! Esok balik macam biasa pergi Mid dulu.. dormmates aku kirim barang. Hari jumaat nak keluar buat assignment ILH.. cari material dulu.. kesian kawan aku yang sorang ni.. merangkap salah seorang ahli persatuan anak bongsu.. huhu!! perut dia dah sakit macam aku dah.. makan semua kira pedas! Takpelah. Orang sakit jaga orang sakit.. ok gak tu..




Ni makanan aisha.. konon2 nak makan sama macam aku ar! :p



Ni pula makanan aku.. cam tak best je.. tapi best ar..
camne lak aku ni! no idea nak makan apa..

Minah capub 2 orang.. aku yang tukang ambil gambar..

p/s: Yan, capub pic aku kat blog ko.. masuk gambar mknn ko skali..
aku lupa nak gigi biru td.. huhu!


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner