Wednesday, August 26, 2009

Selamat menyambut bulan ramadhan!

Hola!! I'm back... first of all, I wanna say happy ramadhan to all!! dah jarang melawat blog aku sekarang ni... i'm quite busy lately.. berapa hari je lagi dah nak habis this sem.. rasa macam kejap sangat. disebabkan kejap sangat nilah, semua jedi lembab! ILH group kita orang dah present. janji dah lepas. ITIL pula case summary is waiting... dengan kuiz lagi. GPL1 tak tahulah sempat habis ke tak.. sempat kot.. nuisance and negligence tak masuk lagi then for case briefing about 10 students yang tak present lagi... aku tengah countdown nak cuti raya ni.. 10.09.09 balik ar rumah.. aku cuti raya lama sikit ar sebab paper aku lambat. last three days of examination days. then ngam2 ho ar semester vacation, 3 weeks je! sejak akhir2 ni rasa macam tak best je duduk Nilai.. rasa nak duduk rumah je. puasa dekat rumah lagi best. makan proper sikit. sahur dapat makan nasi. semalam sahur aku makan nasi goreng then apa entah aku makan, buat aku sakit perut pula semalam.. semalam buka makan nasi kerabu tapi takde kerabu. memang pelik. budu of courselah takde. sorry!! dahlah bibir aku sakit.. ulser.. dugaan betul! sakit kepala! nak demam! before puasa, last thursday dapat ar makan Rasa Mas dekat KL Sentral tapi hampeh je!! tak best langsung! lain gila dari Nilai and mid valley. boikot Rasa Mas! haha!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner