Wednesday, August 19, 2009

Macam2 perasaan!

Dalam seminggu ni angin aku memang tak elok.. macam2 jadi.. dengan result aku yang unexpected then plus dengan masalah2 lain yang orang bagi. kita tak cari masalah, orang yang bagi.. lepas satu, satu.. tak tahu nak fikir apa dah... aku tak banyak cakap dah.. malas nak cakap dengan orang. tersalah cakap nanti, orang terasa sedangkan diorang tak salah apa2. so ada masalah, senyap sudah.. alhamdulillah, case briefing aku dah berjaya aku selesaikan. to me, i made it with flying colors! aku puas hati sangat2!! dah berapa lama aku bersusah payah menghadap case briefing je.. and aku assumed my classmates faham sebab diorang tak tanya banyak soalan. then hari ni juga kita orang ada cultural night for our hisbah. and guess what?? kita orang menang!! 1st prize!! mantap ar kiranya lakonan kita orang even last minute preparation and I'm as the story teller.. itu je yang mampu buat. sibuk menghadap case briefing. well, this Thursday kena menghadap presentation ILH pula. we are going to present about Imam Hanbali. so wish us luck!!

*To all my classmates who haven't present their case, I wish you all
bitaufik wannajah!!



Case briefing

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner