Friday, November 6, 2009

Second week in NILAI

Fuh!! this is the first word that I can say... tiring week!! baru second week dah banyak kerja.. aku pun rasa nak demam dah ni.. I feel like I am a robot! dengan kerja BLM, GPL 2, Law soc.. semalam pergi appointment, doc cakap tak boleh buat apa dah.. semua treatment dah buat.. it depends on myself actually.. macam mana nak sihat.. asyik tension je.. aku try settle my work one by one so that aku tak rasa stress.. dah takde energy dah ni.. BLM ar yang paling best. Mdm bagi kerja untuk buat dalam masa sehari.. tak sampai 24 jam pun sebenarnya.. I can't imagine for the next weeks.. well, no matter what I have to go through.. this is the way that I've chose.. contact hours 10 jam macam 30 jam! last Wednesday memang hari paling gila!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner