Friday, October 30, 2009

IOI Mall time!!

As usual, bila balik rumah my hobby is pergi IOI Mall.. actually aku nak cari buku for GPL2.. and I found it. Then makan dekat food court Jusco. Jalan2 takde arah tuju sementara tunggu hujan berhenti.. balik rumah pun bosan juga.. pergi IOI pun bosan juga. Pelik betul aku ni.. on my way to Popular, aku terserempak dengan “dia”.. tapi bukan “dia” yang aku selalu maksudkan. Aku tak terfikir pun yang aku akan jumpa dia lagi. aku buat tak tahu jelah. Aku terus pusing tempat lain. Tak tahu ar pula dia perasan aku atau tak. Tengok muka dia macam baru lepas accident. Serve him right!! Haha!! Takpe.. ada makwe yang boleh bagi treatment dekat dia.. hm.. adik angkat aku pula merajuk dengan aku. Aku tak contact dia.. bukan dia je aku tak contact.. kredit pun takde. Malas nak top up. Lagi pun takde siapa pun yang aku nak msg.. so whateverla! Malas nak fikir pasal hal kecik macam ni..


0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner