Sunday, December 6, 2009

Chocolate banana + Brownies!!

Macam biasa, Viva forever ambil aku hari ahad.. kawan aku sorang tu sibuk nak makan brownies.. nak suruh aku buat alamatnya takdelah.. sekarang dah malas sikit buat kek.. busy! Masa aku tengah syok2 tengok Kamelia Katrina, nak brownies pula.. kacau je aku tengah tengok “NABILku”.. ops!! Aku tengok nabil tapi aku tak tengok dia.. macam mana tu ye?? Hm.. biarlah rahsia.. back to cake, aku pun ajaklah dia pergi Parkson OUG.. dia tak tahu yang aku nak belikan cake untuk dia.. memang dah niat pun nak belikan untuk dia.. dia inagt aku nak beli.. tutttttt… tak boleh sebut dekat sini.. hehe!! bila aku dah beli, segan pula nak makan.. apa daaaaaaaaaaaa….. bukan mahal pun.. tapi habis juga.. kui3x!! hari ni aku agak happy sebab aku dah ada sesuatu yang baru untuk diri aku.. hidup ni kena happy.. kena angan2.. macam Wan cakap.. heh.. sebelum tidur, lupakan apa yang berlaku.. ingat yang indah2 je.. hari ni study untuk BLM esok.. GOOD LUCK MYRA!!! Chaiyok2x!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner