Thursday, December 10, 2009

Exam, Exam, Exam!!

First of all, aku nak cakap.. syukur Alhamdulillah.. settle dua paper.. just tinggal GPL2 jelah after cuti ni.. hari ni aku dah balik rumah.. cuti sampai 20.12.09.. paper BLM last Monday.. ok je.. tapi yang dah confirm salah, dua ar.. kui3x!! kalau betul semua nanti, pelik pula.. so ada salah tu, adatlah.. aku buat dalam 25 minit then aku chow ar.. paper pun sejam je.. law & soc semalam.. fuh!! Gila ar.. soalan dia memang ok.. tapi tak tahu ar.. ramai juga yang cakap susah.. aku buat jelah apa yang aku tahu.. Mdm punya nota pun ringkas je.. tapi ada jawapan yang 10 marks.. 5 marks.. apa nak jawab.. yang 10 marks tu nasib baik boleh jawab.. adalah juga markah.. tunggu jelah lepas mid break nanti. GPL2 pun tak habis belajar lagi.. janji law & soc dah settle.. baca tak masuk2.. dahlah lambat tidur.. tapi berbaloilah juga.. assignment snatch theft dah hantar hari ni.. library quiz dapat full mark.. 5/5.. Alhamdulillah.. semalam problem solving pun dah buat… kelas pukul 8.20am, pukul 8.00am baru tulis dekat mahjong paper.. tapi present ok je.. well, GPL2 is wating!! Apa2 pun, manfaatkan cuti yang ada.. balas dendam!! Kah3x!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner