Saturday, January 16, 2010

The DISASTER week I've ever had!!

Tak pernah rasa nak gila sampai macam ni.. macam nak duduk dekat Tg. Rambutan jer.. isnin?? Mdm bad dah bagi dua assignments.. terima jelah.. case briefing sepatutnya present next wednesday but then Mdm nak semua present this monday.. apa boleh buat.. again, terima jelah.. law soc punya kuiz dah buat.. angan2 nak dapat full marks, 5 tapi dapat 3.5 je.. apa daaaaaaaaa.... bukan susah pun. then hari selasa start ar.. gerak gempur buat B.O.A macam orang gila.. duduk dekat library.. minggu ni jadi muka library jelah aku nampaknya.. then wednesday dapat paper GPL2.. akhirnya.. oklah tu.. highest pun 15 something so markah aku tu bolehlah.. janji tak fail.. minggu ni dahlah tidur lambat then bangun pula awal.. ada satu hari tu pukul 4.15am baru tidur. kalau nak tidur awal, tak siaplah kerja nampaknya.. case briefing isnin ni dah siapkan mahjong paper and text. assignment case briefing consti pun dah siap print. so now tinggal problem solving and written assignment consti je ar for GPL2.. problem solving submit this wednesday. bial nak buat.. masing2 busy dengan B.O.A then yana and bira moot hari khamis ni.. my group next tuesday, 26/1/10.. hari2 menghadap B.O.A sampailah maghrib semalam.. barulah siap. dengan print semua! macam tak percaya jer.. puas hati!! baru boleh tersenyum.. kalau tak, rasa macam ape je. tension yang teramat sangat!! kelmarin ada workshop mooting.. agak bosan but then for second session oklah juga.. ajar buat B.O.A and macam mana nak moot nanti.. nasib baik ada juga orang yang nak tolong bagi information pasal B.O.A.. orang yang diharapkan nak share, yang ado!! tak nak cooperate. tak faham aku!! this week first time tak balik hari khamis. malam tadi baru aku balik.. letih yang amat!! this two weeks memang disaster ar.. lepas 27/1/10 kira dah merdeka ar for first phase.. second phase nak kena fikir untuk exam ar pula.. rumous said exam starts on 11/01/10.. tak tahulah betul ke tak.. for mooting, my group member suruh aku jadi surebuttal.. macam boleh je ek?? insyaAllah.. menang kalah tak pening bagi aku.. yang penting aku dapat buat.. dah berhempas pulas tak tidur buat asssignments. baru foundation. I can't imagine dah masuk gombak nanti.. MUET buat dekat luar.. next week register. form dah filled.. nasib baik aku, thihah and aisha boleh masuk.. senang nak buat kerja tapi minta maaf ye thihah.. kita orang selalu sakat thihah. lagi2 buak sorang lagi tu.. myra baik sikit.. heheh!! aku harap penat lelah kita orang selama ni hasilnya akan berbaloi2.. insyaAllah..



Case briefing

Prepared by: Myra & Aisha




Prepared by: Myra, Aisha & Thihah

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner