Wednesday, January 20, 2010

Happy 20th birthday to me!!!


from my mum


from andy


from aisha & tiqa


from zatie


from ish


from yana


from bira


from fida


from uda


my birthday cake from uda

First of all, I would like to say thank to Allah.. now I’m 20 years old.. no more ‘teen’ word starting from today.. hm… hope aku akan menjadi seorang insan yang lebih matang selari dengan usia aku.. amin.. memanglah umur dah 20 tahun tapi pada umur jelah.. aku tetap macam dulu.. tapi terasa satu perubahan yang besar jugalah.. now dah puluh tahun.. bukan belas tahun dah.. asyik kena sakat dengan kawan2 dari semalam.. macam apa je!! Diorang pun akan melangkah juga ke-20 tahun. Takpe2.. time korang nanti, siaplah!!! Mangsa seterusnya yang paling hampir adalah yana.. haha!! Tunggu jelah babe.. nasib kau!! Mdm bad pun wish birthday aku. Terharu ar juga. Huhu!!! Tarikh pun cantik juga. 20.01.2010.. bak kata mdm bad, buat tarikh nikah pun ok juga. Kah3x!! hm.. my birthday this year, fall on Wednesday. Aku dekat nilai.. tak dapatlah nak celebrate dekat rumah.. aku tak tahu kenapa aku menangis pada birthday aku tahun ni.. hm.. maybe dah terasa agak tua kot.. apa boleh buat.. terima jelah hakikat.. apa2 pun aku bangga lahir pada bulan January.. tua dan berkuasa.. kah3x!! aku celebrate birthday pukul 12.00am.. uda buatkan kek.. dapat hadiah daripada bira and yana then pagi hari rabu, dapat hadiah misteri. Sesiapa entah yang bagi. Letak atas meja study, dalam locker aku.. at last aku tahu juga siapa yang bagi. Nak rahsia konon.. ish dah bagi hadiah advance. Aisha and tiqa pun bagi juga.. banyaklah juga hadiah aku.. Nor bagi coklat.. Tong bagi juga. Kumpul hadiah jelah aku.. presents corner kat dalam bilik aku tu pun dah penuh.. mak wish pukul 12.00am. kakak2 aku macam plan pula.. uda pukul 6am, along dekat pukul 12pm, angah pukul 6pm then kak lang dekat pukul 11pm.. hm.. anyway, thanks to all! Geng2 aku memang sengal. Pizie and wan dah berapa tahun kawan, ingat birthday aku 21.01.. haziq and nana lagi ar.. langsung tak wish.. biarlah.. sesiapa yang bagi hadiah tu, terima kasihlah ye.. nasihat buat diri sendiri, semoga lebih tabah menjalani kehidupan ini..

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner