Saturday, January 9, 2010

Hang out tanpa arah tuju...

Tak plan pun nak keluar hari ni... dahlah badan macam tak sihat je.. aku keluar pergi KL sorang2.. nak tenangkan kepala otak yang tengah serabut tahap cipan ni.. lama tak pergi popular KL. cari buku statute tapi yang jumpa statute lain.. defamation act 1957.. apa hal entah aku beli. aku pun tak tahu.. then aku pergi CM. beli cincin engrave my name on it. "MYRA". yang lama dah bagi dekat zatie.. so aku beli ar yang baru.. cantik sangat.. nanti dapat satu lagi cincin.. deal dengan orang yang aku sayang. change hadiah birthday.. tapi beli sama2 ar.. then aku nak pergi tengok chipmunks tapi show start pukul 7pm. macam lambat pula then aku jumpa ar budak yang nak jumpa aku sangat tu.. kita orang makan dekat Mc'D then aku cerita dekat dia masalah2 aku.. biar dia faham sikit. biar dia tahu aku tengah serabut sekarang.. and dah ada gf, buat cara ada gf yer cik abang??

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner