Sunday, January 10, 2010

Semakin hari, semakin serabut..

Hm.. aku tak tahu apa salah aku dekat semua orang.. orang tak pernah nak jaga hati aku.. aku sedih sangat2.. aku rasa terpinggir... bila nak, datang dekat aku.. aku rasa aku ni macam tree stump je.. tak sensitive dengan perasaan aku langsung.. dahlah dengan masalah2 lain lagi.. tak tahu nak cakap macam mana dah.. nasib baik ada Mr. XYZ.. bagi support dekat aku.. walaupun dialah orangnya yang pernah menghancurkan hati aku dulu.. aku arsa happy dengan keadaan yang sekarang ni.. dulu dia tak pernah nak ambil berat pasal aku.. aku berusaha untuk menjaga hati orang tapi ada orang fikir pasal aku?? be selfish?? aku tak pandai.. aku rasa macam berdosa besar jer.. aku tak tahulah dia perasan ke tak.. aku terasa buat kali keduanya.. hm.. menangis all the way from home to Nilai.. huh!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner