Monday, January 4, 2010

"Lazy" day:Monday

Hari isnin merupakan hari yang paling malas bagi aku.. malas nak pergi kelas.. ish3x!! baru je azam nak nak jadi budak lagi pandai. sebelum ni pandai juga.. hehe!! hari ni takde kelas GPL2.. Madam pergi mana entah.. aku rasa daftar anak dia sekolah kot.. hm.. dahlah GPL2 banyak yang tak belajar lagi.. lectures just left five weeks jer lagi.. law & soc Mdm dah pulangkan slogan balik.. dapat 3/5 jer.. oklah tu.. then sambung belajar balik.. rasa macam dah lama je tak belajar law & soc.. Mdm bagi tahu, hari rabu ni takde kelas coz madam ada programme. best!!! hari ni baru nak start buat case briefing.. pening2.. Mdm pun tak bagi guideline macam mana nak buat so aku follow je ar yang Mdm Jam punya. sama je kot... hm.. aisyah call aku.. dah dua orang kawan aku yang jump to degree. budak UITM.. ish!! tak fair!! aku nak jump juga tapi jump to Sg. Klang je boleh ar kot.. haha!!! takpe.. aku belajar untuk dia and dia belajar untuk aku.. good luck for you!!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner