Saturday, January 2, 2010

Tragedi 2 Jan 2010..

Haha!! tajuk dia macam menggerunkan jer.. kisahnya pasal ice blended je sebenarnya.. ice blended horlicks inspirasi daripada kedai mak cik. hehe!! bila balik rumah je dan tiba2 gatal nak buat ice blended, time tulah aku ada probability untuk "menghancurkan" blander mak aku. takpe2.. kalau rosak, adik ganti balik ek?? hm.. ada ar dalam dua tiga kali aku buat ice blended versi kedai mak cik tapi kali ketiga ni ar yang spoil sikit.. aku nak kacau ice blended dengan sudu but then tangan aku stand by dekat tempat nak on off tu.. aku tak perasan masa aku kacau tu aku terpusing. apa lagi.. ice blended horlicks dah jadi macam air pancut dah.. kah3x!! habis oven, plug and apa2 jelah yang berjiran dengan blander tu. yang tak boleh agaknya sampai ke syiling ice blended tu pergi.. memang "rezeki" sang semut ar.. kejap gila semut dah datang.. agak ar aku nak bersihkan dekat syiling tu.. at last, ice blended aku tinggal sikit je.. adalah juga daripada takde.. tangan aku pula sakit kena sudu.. ish!! for sure, bila teringat mesti aku akan gelak.. fuh!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner