Tuesday, January 26, 2010

Mooting: Shah, Amir & Bad v Aisha, Thihah & Myra


team second session


charlie angles



Sweet memories.. third session


with Mdm Mar yang cute!




Hari yang ditunggu2 telah tiba pada kemuncaknya.. haha!! Macam apa je ayat aku.. dekat setengah jam ar juga tunggu mdm. Aku tak rasa apa2 sebenarnya tapi bila dah sampai dekat depan nak bercakap, fuh!! Rasa nak gugur jantung aku!! Well, alhamdulillah.. aku dapat buat dengan baik.. and yang paling penting, I’m the best surebuttal.. haha!! Then respondent menang lagi. Dah 3X berturut2 respondent menang. Takut juga kalau kalah.. and yang paling best mdm cakap, kita orang the best respondent yang mdm pernah conduct.. hm.. thanks mdm!! Well, berbaloi2 ar juga usaha kita orang selama ni.. dengan tidur lambatnya.. akhirnya, semua ‘dibayar’ dengan ‘bayaran’ yang lumayan.. hehe!! Appellant pun ok juga.. bak kata mdm, they have tried their best, good attempt from them.. now just tunggu CAM jelah. Minggu depan ar kot mdm bagi.. apa2 pun, aku dah rasa lega.. settle semua kerja!!! Tiba2 rasa nak demam dah ni.. sekarang tinggal final exam jelah ni.. takpe2!! Chaiyok2!! Tiga paper je.. go babe!!

0 Feedbacks:

 

"Life of Myra Latif". Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner